Telefona centrāles
Jaunākās uzņēmuma Aastra (agrāk Matra Communication) biroja sakaru sistēmas ļauj pieslēgt no 10 līdz vairākiem tūkstošiem abonentu, nodrošinot visu Jūsu uzņēmumam nepieciešamo funkcionalitāti, gan neliela biroja līmenī, gan plaši sazarotu lielo uzņēmumu līmenī ar filiāļu tīklu visā valstī un pat visā pasaulē. Sērija Aastra 5000 atbalsta visus modernos iekšējo un ārējo sakaru kanālu pieslēguma interfeisus, tādus kā ISDN, SIP, VoIP, DECT. Kā arī papildiespējas Call Center, ACD, WEB attendant, multisite, IVR, Voice mail, СTI un daudzas citas. Tiek piedāvāts plašs klasisko un digitālo telefona aparātu, IP H.323 standarta un SIP standarta telefonu spektrs.
Izpildītie darbi
-
Venden
1999. gadā mūsu firmas darbinieki uzstādīja telekomunikāciju tīklu un biroja telefona centrāli.
-
Rietumu Capital Centre
Mūsu ilggadīgā sadarbība ar Rietumu Banku 2008. gadā vainagojās ar vienu no firmas vēsturē sarežģītākajiem un interesantākajiem objektiem - A+++ klases biznesa centru Rietumu Capital Centre.
- Aastra 5000PDF, 5.9 MB
- A5000 X-seriesPDF, 1.9 MB
- A5000 SoftPDF, 4.5 MB
- Aastra 6750PDF, 158 KB
- Aastra 6750iPDF, 147 KB
- A5000 5300ipPDF, 1.1 MB
- Booklet SipPDF, 847 KB
- ApplicationPDF, 5.8 MB
Kontaktpersona Viktors Solodarenko
Projektu vadītājiTelekomunikāciju projektu vadītājs |
Tālrunis: 67 840 840 E-pasts: v.solodarenko@ts.lv |