Sarunu ierakstīšana
Katras modernas organizācijas funkcionēšanas procesā noris informācijas nodošana starp darbiniekiem un ārējo pasauli: klientiem, partneriem, paziņām utt. Liela daļa no informācijas apmaiņas noris pa telefonu. Turklāt informācija, kas tiek nodota telefona sarunu laikā, ir svarīga gan no pareizas uzņēmuma funkcionēšanas organizēšanas viedokļa, gan no drošības viedokļa. Tādēļ bieži rodas nepieciešamība ierakstīt darbinieku telefona sarunas ar mērķi ātri meklēt un atjaunot nepieciešamo sarunu. Ierakstītā telefona saruna ļauj atrisināt strīdīgu situāciju, izskatot klienta pretenziju par telefona pasūtījuma izpildes neprecizitāti vai izskatot sūdzības par operatora nepieklājīgu un nekvalitatīvu apkalpošanu. Un, proti samazina komerciālās informācijas nevēlamas noplūdes risku.
- Automātiski veikt sarunu augsti kvalitatīvu ierakstīšanu, kas noris pa telefona līnijām (gan analogām, gan digitālām), radio kanāliem, standarta līnijas izejām;
- Uzglabāt ierakstīto informāciju uz cietā diska neierobežoti ilgu laiku;
- Veikt interesējošās sarunas meklēšanu pēc datuma, laika, kanāla numura, ieejošajiem un izejošajiem numuriem un citām pazīmēm;
- Gan pašā serverī, gan attālinātā darba vietā noklausīties sarunu austiņās vai ar skaļruņu palīdzību, gan ierakstīšanas laikā (vienlaidu kanāls), gan izmantojot datu bāzi;
- Iespēja pārnest sarunas uz citiem analogiem un digitāliem datu nesējiem, nepārtraucot ieraksta procesu;
- Nodrošināt aizsardzību no nesankcionētas piekļuves.
Kontaktpersona Viktors Solodarenko
Projektu vadītājiTelekomunikāciju projektu vadītājs |
Tālrunis: 67 840 840 E-pasts: v.solodarenko@ts.lv |