Call Center
ienākošo zvanu apkalpošanas sistēmas
Ja Jūsu uzņēmējdarbība ir saistīta ar aktīvu zvanu pieņemšanu vai pārdošanu pa telefonu, un Jums ir ļoti svarīga precīza un kvalitatīva zvanu apstrāde ar statistikas iegūšanu, tad ar specializētā programmas moduļa Call Center palīdzību, kas tiek pieslēgts biroja telefona centrālei, Jūs varēsiet izveidot operatoru dienestu ieejošo un izejošo zvanu apstrādei.
Izpildītie darbi
-
Hobby Hall
2001. gadā tika veikta telefonu tīkla un datoru tīkla montāža, kā arī uzstādīta biroja telefona centrāle.
-
Venden
1999. gadā mūsu firmas darbinieki uzstādīja telekomunikāciju tīklu un biroja telefona centrāli.
-
Rietumu Capital Centre
Mūsu ilggadīgā sadarbība ar Rietumu Banku 2008. gadā vainagojās ar vienu no firmas vēsturē sarežģītākajiem un interesantākajiem objektiem - A+++ klases biznesa centru Rietumu Capital Centre.
-
BTA
1999. gadā mūsu darbinieki uzstādīja biroja telefona centrāli Matracom M 6501 galvenajā birojā Filiāle Centrs. Savukārt 2003. gadā tika veikta tāda paša tipa centrāles uzstādīšana RC Rīga. Pēc tam tās tika savienotas vienotā tīklā, izmantojot VoIP tehnoloģiju.
Kontaktpersona Viktors Solodarenko
Projektu vadītājiTelekomunikāciju projektu vadītājs |
Tālrunis: 67 840 840 E-pasts: v.solodarenko@ts.lv |