Call Center

ienākošo zvanu apkalpošanas sistēmas

Ja Jūsu uzņēmējdarbība ir saistīta ar aktīvu zvanu pieņemšanu vai pārdošanu pa telefonu, un Jums ir ļoti svarīga precīza un kvalitatīva zvanu apstrāde ar statistikas iegūšanu, tad ar specializētā programmas moduļa Call Center palīdzību, kas tiek pieslēgts biroja telefona centrālei, Jūs varēsiet izveidot operatoru dienestu ieejošo un izejošo zvanu apstrādei.

 
Turklāt biroja sakaru sistēma tādā gadījumā tiek programmēta tā, lai slodze tiktu vienmērīgi sadalīta starp visiem operatoriem. Savukārt, ja visi operatori ir aizņemti, sistēma veido gaidīšanas rindu, izdodot piezvanījušajam abonentam balss sveiciena ziņojumu vai citu informāciju par uzņēmumu. Papildiespējas ļauj vadītājam novērot operatoru darbu, kā arī iegūt visu izsaukumu statistiku un operatīvi reaģēt uz telefona noslogojuma izmaiņām.
 
Uzstādot Call Centеr sistēmu savā uzņēmumā, Jūs garantēti pacelsiet savu klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti līdz pašam augstākajām līmenim!
 
 

Izpildītie darbi

  • Hobby Hall

    2001. gadā tika veikta telefonu tīkla un datoru tīkla montāža, kā arī uzstādīta biroja telefona centrāle.

  • Venden

    1999. gadā mūsu firmas darbinieki uzstādīja telekomunikāciju tīklu un biroja telefona centrāli.

  • Rietumu Capital Centre

    Mūsu ilggadīgā sadarbība ar Rietumu Banku 2008. gadā vainagojās ar vienu no firmas vēsturē sarežģītākajiem un interesantākajiem objektiem - A+++ klases biznesa centru Rietumu Capital Centre.

  • BTA

    1999. gadā mūsu darbinieki uzstādīja biroja telefona centrāli Matracom M 6501 galvenajā birojā Filiāle Centrs. Savukārt 2003. gadā tika veikta tāda paša tipa centrāles uzstādīšana  RC Rīga. Pēc tam tās tika savienotas vienotā tīklā, izmantojot VoIP tehnoloģiju.

Kontaktpersona

Viktors Solodarenko
Projektu vadītāji
Telekomunikāciju projektu vadītājs
Tālrunis: 67 840 840
E-pasts: v.solodarenko@ts.lv

Brīvības gatve 224 korpuss 3, Rīga, LV-1039
Tālrunis: 67 840 840, Fakss: 67 513 713

Mājas lapu izveidojusi
Dizaina studija Scada